καλως ηρθατε...

καλως    ηρθατε...
κανετε κλικ πανω στο μπλε αστερακι...

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Ελενα καπακιώτου zinaa kapa ΜΕ ΧΑΝΩ… ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΙΣΚΩ…







ΜΕ ΧΑΝΩ… ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΙΣΚΩ…



Ένα όνειρο… που το έχτισα
πάνω  σε μια αμμουδιά, με στεγνή άμμο…
ένα ακόμη όνειρο για μια ψυχή γεμάτη πληγές…
για μια ψυχή σκοτωμένη… στο ψέμα… στην μ@λ@κία!!!


Το είχα όμως ανάγκη και το… το έκτισα,
το άγγιξα… το αγάπησα... το λάτρεψα!



Τώρα μετά από τόσα χρόνια…
 βλέπω να αναπυρώνετε η φωτιά και να μεγαλώνει
μέσα στις θυμίσεις των αναμνήσεων μου
να καίγεται το κορμί μου… και ο πόνος να ξαναφουντώνει…



να μαυρίζει  η ψυχή μου… και εγώ να υποφέρω…
οι καπνοί να με πνίγουν… ανάσα να μην παίρνω!!!
να πνίγομαι… πάλι θα κλάψω… 



Και τώρα… να βλέπω τις στάχτες που μου απόμειναν…
θυμίζοντας μου το παλιό όνειρο μου...



και εγώ πάλι να  φεύγω
και να με χάνω, πάντα να εξαφανίζομαι…
και  να  ψάχνομαι να με βρίσκω
να με βρίζω… να με μαλώνω…
Και τώρα που γράφω…



πάλι θα εξαφανιστώ… πάλι θα με χάσω και πάλι θα με ανακαλύψω…
κάπου θα ξαναβρεθώ με μένα…
φέρνοντας με πίσω ακόμη μια φορά… 
κουράστηκα… 
κουράστηκα ψυχή μου… είναι όλα μια φαντασία… ένα ψέμα… 
Τίποτα δεν μου έχει απομείνει… μόνο απομεινάρια…
που και αυτά τα κρατάω τόσο σφικτά μην μου ξεφύγουν… 
υποφέρω… δεν κοιμάμαι πια…



Ξαναεπεστρεψε ο εφιάλτης μου…
ξαναχτύπησε η μοναξιά την ψυχή μου…
ο πόνος και η αδικία ξανάρθαν και πάλι και εγώ στέκω εδώ…
ανάμεσα στου λιγοστούς και καλούς φίλους μου… 
Δεν τολμώ να τα πω…



Είμαι η δυνατή… είμαι το μαγκάκι της παρέας…
δεν θέλω να χάσω αυτόν τον τίτλο μου αρέσει!!! 
Είμαι εκεί για όλους και κανείς για μένα…
γιατί δεν μπορώ να ανοίξω την ψυχή μου… μάλλον δεν θέλω!!!!



Μόνη μου με ακολουθώ και όπου με πάει πάω…
ιδρώνω… παλεύω με μένα…
ο ιδρώτας μου στάζει αλμύρα… θυμίζει θάλασσα…
θυμίζει ταξίδια μακρινά…
πέρα από ωκεανούς και θάλασσες. θυμίζει τόσα πολλά…




Εφιάλτης πια η ζωή μου κομμένη η ανάσα μου…
ψάχνομαι και πάλι, γράφω, ξημερώνομαι επάνω στα πλήκτρα μου..
προσπαθώντας να αποφορτίσω τις σκέψεις μου
και όλα όσα με προβληματίζουν!!!




Και πάλι ακόμη μια φορά…
δεν τολμώ να γράψω τα όσα με πονάνε… ίσως τα μπέρδεψα…
και να μπλέχτηκε το κουβάρι του μυαλού μου…
σε αμέτρητους κόμπους… δεν ξετυλίγεται…. 
Και όσο δεν ξετυλίγετε…
τόσο μπερδεύεται το κουβάρι του μυαλού…
άκρη δεν βρίσκω… και ούτε ποτέ θα βρω…

   
Αυτή θα είμαι και θα παραμείνω…
δεν αλλάζουν έτσι εύκολα οι άνθρωποι…
και εγώ είμαι μια από αυτούς…
που πάντα θα είμαι αυτή που είμαι… είτε αρέσω είτε όχι!!!!
Όσο και να αποφεύγω το παρελθόν…
αυτό… πάντα μπλέκετε στα πόδια μου!!!!
zinaa kapa

3 σχόλια:

Φεγγαρολουστη είπε...

Αν ζησουμε τη ζωη μας διχως ενα αληθινο φιλο θα εχουμε χασει μια απο τις πιο συγκινητικες κι ανθρωπινες εμπειριες. Ωστοσο καθε μερα ανθρωποι ζουν και πεθαινουν αναμεσα σε ξενους, μονοι, χωρις να εχουν γνωρισει ποτε εναν αληθινο φιλο...

Ελενα καπακιώτου είπε...

φιλία... γλυκια γευση.. φτανει να ειναι αληθινη!!!!

Noe_2 είπε...

εσυ εισαι εγω κ εγω ειμαι εσυ ... την καλησπερα μου .. αν και 8α η8ελα και 8α ηταν τιμη μου να γραψεις και για μενα .. να αφησω κατι και εγω πισω μου σ αυτους που με προδωσαν τωρα που σιγα σιγα περναω στην απεναντι οχ8η .