καλως ηρθατε...

καλως    ηρθατε...
κανετε κλικ πανω στο μπλε αστερακι...

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Ελενα καπακιώτου zinaa kapa Άμα σε πετύχω ψυχή μου....


-->
Είχα και έχω τη τάση να θέλω να δραπετεύω
όταν εγώ δεν νιώθω καλά….
μόνο και μόνο για να διατηρήσω μία πλαστή… 
μάλλον ψεύτικη ισορροπία.

Όλα γύρω μου γυρίζουν….
μοιάζουν όλα αγχωτικά….



τους φίλους… αν και τους χρειάζομαι… τους αποφεύγω…,
τα τηλέφωνα αν και κτυπάνε δεν τα απαντώ….
Μου φταίει η διακόσμηση στο σπίτι…
δεν θέλω να πηγαίνω πουθενά…
Δεν γίνετε όμως…. γιατί δεν είναι λύση αυτό….
ξέρω ότι αν δεν σφυρίξει η αυτόματη χύτρα…
μπορεί να…. γίνει έκρηξη.




Έτσι αποφάσισα, να αρχίσω να σφυρίζω… να σφυρίζω
για να ξεγελάσω τους φόβους μου
τραγουδώντας ένα εύθυμο τραγουδάκι..




θα τραγουδήσω για να ξεγελάσω
όχι μόνο τους φόβους μου
αλλά και την ψυχή μου…..





Και άμα σε πετύχω ψυχή μου…
σε κάποια στιγμή που θα ξεχαστείς,
με τους στίχους του τραγουδιού μου…
και μου χαμογελάσεις…
εκεί θα είναι η κατάλληλη στιγμή
να σε αρπάξω από τα μαλλιά
και να σε κρατήσω σφικτά στα χέρια…
ώστε να μην αλλάξεις ξανά όψη!!!
Nα μην με ρίχνεις κάτω εκεί….
όπου η θλίψη και ο πόνος με σκοτώνουν!!!!



Να πάψω πια να αναστενάζω….
Μονό να κοιτώ το χαμόγελο…
αυτό το χαμόγελο
που θα το δίνω στα παΐδια μου
και στην μικρή μου zinaa……

ακόμη και στην άλλη εγγονή μου
που ακόμη δεν ήρθε στο κόσμο…
κοντεύει στο τρίτο μηνά κύησης
την μικρή μας Antria




που με όλες τις ευχές του κόσμου,
σαν έρθει στον κόσμο τούτο…
ρόδα να ανθίζουν στο διάβα της…
και πάντα συντροφιά με την μικρή μας zinaa
χέρι-χέρι, να πορεύονται προς την ευτυχία…
φέρνοντας χαρά στους γονείς τους…




και εγώ είτε είμαι στον κόσμο τούτο
η όχι… να τις καμαρώνω
είτε από δω… είτε από ψηλά!!!
Zinaa kapa

6 σχόλια:

Γιάννης Παππάς είπε...

Εδώ θα είσαι και θα τις καμαρώνεις για πολύ ακόμη
να είσαι καλά
καλη σου νύχτα

Ελενα καπακιώτου είπε...

Γιάννη Παππά σου ευχομαι μια πολύ καλή μέρα νάχεις...

λοφανθρωπος είπε...

...οχι στη δραπετευση ναι στην φυλακιση και στο κανονικο απολυτηριο...εχεις πολλα να δωσεις μεσα απο στη φυλακη που λεγεται ανθρωπιθνοι σωμα...

Διαβάτης είπε...

Να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή της ζωής σου , τον κάθε άνθρωπο που έχεις δίπλα σου ,δίνοντας και σ΄ εμάς το άρωμα της παρουσίας σου και της αγάπης σου .
Την αγάπη μου από την πρωτεύουσα .
Αργυρούλα

Ελενα καπακιώτου είπε...

λοφανθρωπε σωστα τα λες... αλλα ουτε την φυλακιση μπορω, αλλα ουτε και ομηρος νάμαι μπορω!!! το ανθρωπινο σωμα για να ζησει χρειαζεται να αναπνεει καθαρο αερα.... για να μπορει να δωσει.... αρα δραπετευεις... για να μπορεσεις να προσφερεις σαν ελευθερος ανθρωπος.

καλο βραδυ

Ελενα καπακιώτου είπε...

Διαβάτησσα μου.... σε ευχαριστω πολύ καλή μου.... και εσυ την αγαπη μου στην οικογενεια σου.

καλο βραδυ χχχ