καλως ηρθατε...

καλως    ηρθατε...
κανετε κλικ πανω στο μπλε αστερακι...

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Ελενα καπακιώτου zinaa kapa ΚΑΚΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ









-->



Παιδιά σήμερα ήταν μια μέρα ξεχωριστή…






Ακουστέ λοιπόν τι έγινε από το πρωί…..



Κτυπάει η πόρτα το πρωί κατά τις 8.και 15 
εγώ κοιμόμουν τον ύπνο του δίκαιου…. 
Σηκώνομαι σαν υπνωτισμένη λέγοντας ποιος είναι??? 
Καμιά απάντηση άνοιξα… 
βλέπω τον κύριο που νοίκιαζε πριν από μένα, 
στην πόρτα με ένα μεγάλο κύριο γύρω στα 70 θα τον έβαζα…








Αυτός ο πρώην νοικάρης λοιπόν, είχε ένα χρηματοκιβώτιο
 το οποίο όταν εγώ όταν νοίκιασα αυτό διαμέρισμα μου
 το άφησε για προίκα που λένε… έλεγε θα το έφευγε.. 
αλλά λογού βάρους που ήταν 500 κιλά… 
όλο το ανέβαλε… εγώ μετά από 8 μήνες και που μπούχτισα 
να το βλέπω μπροστά μου μιας και ήταν και στο σαλόνι….
 τον είχα πάρει πριν δυο μέρες ότι θα πρέπει να το φύγει, 
λόγω του ότι θα έκανα ανακαίνιση στο διαμέρισμα 
και το Σάββατο θα μου έφερναν το καινούργια έπιπλα…


Του τονίζω να μου τηλ μια ώρα από πριν…



- Μπορεί κύριε Τάδε να μην είμαι μέσα… λέωωωω
- Οκ μου λέει….



Εδώ αρχίζει η μαύρη κατάρα μου…. 
δεν ξέρω ποιανού το ξημέρωμα ήταν άσχημο… 
ακούστε παρακάτω.



- Καλημέρα Zinaa, μου λέει…. 
Ήρθαμε να φύγουμε επιτέλους το χρηματοκιβώτιο!!!



Δεν απάντησα… απλώς κοίταξα απορημένη 
τον ηλικιωμένο που είχε μαζί του… 
ο Τάδε είναι 60 χρονών… καλοστεκούμενος κύριος… 
αλλά παιδιά ο άλλος μια σταλιά ανθρωπάκι 
και μάλιστα θα ήταν πάνω από 70!!!!




Τέλος πάντων τους καλημέρισα με το μισό μάτι ανοιχτό 

και το άλλο μισόκλειστο…


Μέχρι να κλείσω την πόρτα βλέπω τον κύριο τάδε 
να πηγαίνει απευθείας στην τουαλέτα
σχεδόν τρέχοντας…




Βλέπω τον άλλο τον 70 και του λέω….



- Συγγνώμη κύριε εσύ και ο κύριος τάδε 
θα σηκώσετε αυτό το χρηματοκιβώτιο???



Γυρίζει με κοιτάζει απορημένα και μου λέει..



- Τι????

να δούμε τι ζημιές θα μου κάνουν εδώ μέσα… 
μπήκα στη κουζίνα να φτιάξω κάτι ζεστό 
και θα ρωτούσα και τους ταρζάδες






Οκ ως εδώ βγήκε ο Τάδε από την τουαλέτα και μου λέει….



- Άντε θα το φύγουμε!!!!

- Και πως θα τα καταφέρετε εσείς οι δυο?? Ρώτησα!!



- Θα έρθει ένας κορμαλιας τώρα, που λέει 
και θα τα καταφέρουμε… θα φέρει και τις σωλήνες!!!

- Ποιες σωλήνες? Ρωτώ απορημένη!!!



- Θα δεις Zinaa… θα δεις μου λέει και σκάει ένα χαμόγελο…



Εγώ δεν είχα κέφι να χαμογελάσω… 
σε κάποια στιγμή μπαίνει μέσα κάποιος γύρω στα 60 
και κρατούσε τρεις σωλήνες!!!


και να σφίγγονται


για να σηκώσουν λίγο το χρηματοκιβώτιο 
από την μια πλευρά για να τοποθετούσαν από κάτω την σωλήνα… 
τίποτα!!! Δεν κουνιόταν…


Ήθελα να γελάσω… αλλά δεν ήταν σωστό… 
μετά ο Τάδε τηλ σε κάποιον από την ιδία πολυκατοικία που τον ήξερε… 
αυτός γύρω στα 40.


Άντε πάλι το σφίξιμο






Είπαμε να είμαι σοβαρή… δεν ήταν σωστό και ξεροκατάπινα
 το γέλιο στα σωθικά μου.


Σε μια στιγμή τα κατάφεραν!!! 
Μπήκε η πρώτη σωλήνα και μετά με πιο πολλή 
ευκολία μπήκε η δεύτερη…. Με την Τρίτη τον καθοδηγούσαν!!!


Θεέ μου το οδηγούσαν μια χαρά έβαζαν την τρίτη σωλήνα….
 μετά έβγαζαν την πρώτη και ούτω καθ’ εξής….


Όταν το τοποθέτησαν στην είσοδο του ασανσέρ 
έπρεπε κάποιος να ήταν μέσα… 
πράγμα που δεν το σκεφτήκαν!!! 
Βλέπω λοιπόν το 70ην να πηδαει από πάνω 
και να μπαίνει μέσα στο ασανσέρ!!! Εκεί παλάβωσα!!!! 
Μετά να ξαναπηδάει… να βρίσκεται στην κορυφή του
 χρηματοκιβωτίου και όπαααααααααα να πηδαει σαν παιδαρέλι!!!!



- Κοίτα κύριε μου… που εγώ είχα υποτιμήσει 
αυτόν το κύριο για τα χρόνια του!!! ολόκληρο παλικάρι!!! 
Μπράβο του! είπα μέσα μου….





Όλα καλά και άγια!!! Ευτυχώς τα κατάφεραν!!! 
Λέω αφού τέλειωσαν και όλα καλά να πάω να κάνω ένα ντους…


είμαι έτοιμη να μπω στην μπανιέρα κτυπάει η πόρτα… 
τυλίγομαι την ρόμπα και πάω!!!


Ήταν ο κύριος Τάδε… και μου λέει…



- Άντε ευτυχώς τα καταφέραμε…. 
Μπορώ να πλύνω τα χεριά μου???



Τα έπλυνε και ευτυχώς έφυγε!!!!


Ετοιμάζομαι να ξαναμπώ στην μπανιέρα… 
κτυπάει το τηλ.

- H Zinaa?

- Η ίδια λέω….



- Είστε μέσα???



- Ναι ποιος μιλαει παρακαλώ??? Ρωτώ εγώ….



- Σε πέντε λεπτά θα είμαστε κοντά σας να σας φέρουμε τα έπιπλα!!!



Ήταν για αύριο κανονισμένα όλα… 
αλλά τώρα τι θα έλεγα??? Ξαναφορώ τα ρούχα μου χωρίς
 να κάνω μπάνιο αφού από στιγμής σε στιγμής θα ερχοντουσαν!!!


Οκ τελείωσε και αυτό το κακό!!! Αρχίσαμε με την κόρη μου 
να βάζουμε το καθένα στην θέση του!!!
Οι κουρτίνες ήταν χρώμα πολτό… 
απαίσιες τώρα με το χρώμα του σαλονιού…. 
Λέω στην κόρη μου άντε κορίτσι μου πάω να 
αγοράσω κουρτίνες και έρχομαι…. Τις αγοράζω… 
έρχομαι στο σπίτι ξεκρεμάζω τις δίκες μου βάζω 
τις καινούργιες… πω πω στραβάδα μου!!!!! 
οι κουρτίνες αν και είχαν το ίδιο χρώμα 
ήταν άλλο σχέδιο η μια… και άλλο η άλλη!!!
Ξανάρχιζα να τις κατεβάζω… αφού είχα τηλ από εκεί που της πήρα 
και μου είπαν να της πάρω για να διαλέξω άλλες, 
γιατί δεν είχαν άλλες από το σχέδιο που της 
περιέγραψα ότι ήθελα…
Ξεκινώ πάω…. Έκανα την μισή διαδρομή 
και τις κουρτίνες τις είχα αφήσει στο σπίτι… 
άντε πάλι πίσω!!!! Τέταρτο όροφο μένω τις πήρα
 ενώ η κόρη μου ξεκαρδίστηκε στα γέλια… και πάω….
Οκ τις άλλαξα… ευτυχώς βρήκα κάτι άλλο πάλι ωραίο…. 
Πλάκωσε η κίνηση και όταν έφτασα στο σπίτι μου… 
δεν είχε χώρο να σταθμεύσω… 
κάτω από την πολυκατοικία υπάρχει περίπτερο 
και είχε γεμίσει με αυτοκίνητα διανομέων… 
έκανα βόλτες γύρω-γύρω… άρχισε και να βρέχει….




Στο τέλος πήγα σε κάποιο γνωστό μου που έχει 
βιβλιοπωλείο να περάσει λίγο το κακό…. 
Να πιω και ένα καφέ μπας και ηρεμήσω!!!!








Πάω να φύγω το αυτοκίνητο δεν ξεκινούσε…. 
Άντε μου έβαλαν «πόλους» έτσι τους λέμε εμείς στη Κύπρο 
και πήρε προς… βάζω μια όπισθεν και μπαίνω σε λάσπες… 
ξεγύριζε ο τροχός μα δεν έβγαινα!!!! 
Ήθελα να κλαίω να τσιρίξω να χτυπώ το κεφάλι μου….
 σε μια φάση πατώ γκάζι …. Δόξα τον θεό βγήκα!!!!


Ηρθα στο σπίτι αρκετά ταλαιπωρημένη… 
ήθελα να κάνω το μπάνιο μου να ηρεμήσω….. 
με κόβει η κόρη μου!!!


= Μαμά άσε με εμένα να κάνω πρώτα… 
θα βγω με περιμένουν οι φίλες μου….. μου λέει….



- Οκ λέωωωωωωωωωωω και σφίγγω 
τα δόντια για να μη εκραγώ!!!


Λογικό να κάνει η μικρή πρώτα, αφού θα έβγαινε!!!


Έφυγε τρέχω σαν τρελή ετοιμάζομαι για μπάνιο….


Τελειααααααααααααα τα κατάφερα!!!!








Αυτά!!!!

36 σχόλια:

Miss Pink είπε...

xaxaaxxaxxaxaxax

καταρχήν μια καλημέρα να πώ εγώ και εύχομαι όντως σήμερα να είναι...

υπάρχουν πραγματικά τραγικές μέρες ταλαιπωρίας στη ζωή μας που λές πότε θα βραδιάσει να κοιμηθώ να ξορκιστεί το κακό :Ρ

διάθεση να τα διασκεδάσεις πρέπει να έχεις και ξέρω πως πάντα δεν γίνεται.. τώρα όμως που τα ξαναδιαβάζεις σίγουρα θα γελάς... :)

καλή σου μέρα zina μου

ΛΕΩΝ είπε...

Αφού δεν έπαθες εγκεφαλικό...μη φοβάσαι τίποτα... Ταύρος είσαι δε θα το πάθεις ποτέ! Μπορεί τώρα να φαίνεται αστείο αλλά ...όταν το ζεις....!
Την καλημέρα μου.
ΥΓ. Τελικά τί έγινε με τις κουρτίνες?

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,
πράγματι πέρασες μια δύσκολη μέρα.
Και καμμιά φορά οι δύσκολες μέρες τυχαίνουν όταν είμαστε ψυχολογικά δύσκολοι.....

Να προσέχεις

Ανώνυμος είπε...

Θεε μου τι μερα!!!!

Ξεκαρδίστικα Ζinaa ειδικά με τα παληκαρακια.
Αχ να σαι καλα.
Σ ευχαριστώ για το γέλιο πρωί πρώι (μεσημέρι μεσημέρι).

Καλό Σαββατοκύριακο
και όχι άλλες τέτοιες μέρες.
φιλιά

Ελενα καπακιώτου είπε...

Katerina μου οταν τα ζούσα... ηθελα να τρελλαθω... τωρα εννοω απο ψες που σας τα εγραφα... γελουσα... η πλακα ηταν όταν ξεκρέμαζα τις κουρτίνες για δευτερη φορά... εκανα μια γκριματσα αθελα μου στο πρόσωπο και η κορη μου με ρωταει??? μαμά κλαις??? και τις λέω "όχι δεν εντεχω άλλο" και εκεινη να ξεκαρδιζετε στο γελιο λέγομτας μου "αχ μαμα σε λυπαμαι μην κανεις έτσι!!!

ειναι για γελια...

καλη μερα ναχεις κουκλα μου....

Ελενα καπακιώτου είπε...

Φίλε ΛΕΩΝ... ευτυχως δεν έπαθα εγκεφαλικο... αλλα δεν ειμαι ταυρος καλε!!! Ζυγος με ωροσκοπο ζυγο είμαι... χαχαχαχα αντεξα όμως!!!!

Αααα με τις κουρτίνες?? ναι αγορασα άλλες αλλα τελειες!!! χαλκινες σε χρώμα... καλα μετα απο όλα αυτα τα καμαρωνα ολα και στο οτι έφυγε το μεγαλο χρηματοκιβωτιο... και στο οτι εγινε το σαλονακι μου μια κουκλιτσα!!!

καλο Σ/Κ φιλεεεε και να ξερεις χθες να με πληρωναν να γραψω λογια ψυχης δεν θα μπορουσα!!!!! χαχαχαχαχχ

Ελενα καπακιώτου είπε...

Tonia μου... πιστεψε με πως χθες... καθε τόσο μουρμουρούσα και έλεγα... γιατι θεέ μου ολα σε μενα??? αλλα τωρα γελαωωω χαχαχαχαχα προπάντων με τον ταρζαν!!!!

καλο Σ/Κ

Ελενα καπακιώτου είπε...

Λένα μου ηταν ολη η μερα μου χθες μονο για γελια... αλλα οσο τα ζουσα ειμουν εκτος εαυτού!!!

πιστεψε με οτι θαυμασα τον τρόπο που το ειχαν βγαλει απο το σπιτι μου!!! εννοώ με τις 3 σωλήνες... και ακομη τον 70ην!!!! ξερεις με τι ανεση ανεβηκε στην κορυφι του χρηματοκιβωτίου και πηδηξε??? κρατουσα τα μαγουλα μου μην παθει τίποτα!!! και όμως ηταν παλληκαρι... και ας μην του φαινότανε!!!! χαχαχαχαχα

καλη μερα ναχεις και καλο Σ/κ

fotini είπε...

ειναι αυτο που λενε ενος κακου μυρια επονται.αλλο κακο να μην σε βρει.αντε αφου τελος καλο ολα καλα καλη ξεκουραση.καλο σαββατοκυριακο.

Unknown είπε...

ε....τι τραβάμε για να κάνουμε ένα μπάνιο...χιχι
σκέτη οδύσσεια η μέρα σου
νάσαι καλά..

ΑΝΝΑ είπε...

Κάποιες μέρες καλύτερα να μην σηκώνεσαι από το κρεββάτι σου. Κάτσε εκεί καλέ??? Που πας αφού βλέπεις πως δεν το έχεις... δεν σε πάει βρε παιδί μου...

χαχα

Κωνσταντίνος Α. είπε...

ena kako myria epontai.na eisai kala

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

πω πω! τί μέρα πέρασες βρε Ζinaa μου!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

καλα μουτζα εφαγες παιδακι μου?????????Για ονομα!!!!!!

#lockheart# είπε...

αυτο θα πει η καλη μερα απο το πρωι φαινεται..αλλα στη περιπτωση σου..μαλλον η κακη μερα ταιριαζει καλυτερα!!!!
αυτο ηταν ομως παει περασε...θα το θυμασαι και θα γελας...:)
σε φιλω!

Ελενα καπακιώτου είπε...

φίλοι μου... fotini... homemade...
BOUBOU...ΤΖΑΧΡΗΣΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ... Εύη Καφούρου... ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ... και #lockheart#...

ολα περασαν πια... τωρα τα διαβαζω και γελάω...

σημερα ήτανε λίγο καταθλιπτική η μέρα μου... λόγω του ότι σήμερα ήταν το πρώτο μνημοσηνο της μαμάς... όσο και νάναι ακομη φρέσκα είναι η φυγη της και πονάει... ξερετε να βρίσκεσαι στο χωρο της... και η καθε γωνιά του σπιτιού το καθε τι... να σε κάνει να την νοσταλγείς... να πιστευεις πως απο στιγμή σε στιγμή... πως θα βρεθεί καπου εκει όπως παλια!!!

εγω δεν θελω να το πιστέψω πως έφυγε.. εστω και αν ειμουν κοντα της όταν ξεψυχούσε έστω και αν είδα ότι έχει ταφεί... την κρατάω στην μνημη μου ζωντανη... και θα την κρατησω όπως ακριβως το νιωθω.

καλο βραδυ σε όλους φιλοι μου... άντε και καλο ξεκινημα για την αυριανή μας βδομάδα...

ναστε όλοι καλα... και παντα να γραφουμε... να διαβαζομαστε και να μοιραζομαστε την καθε σκεψη του μυαλου μας...

φιλουθκια πολλά από την μεγαλόνησο μας... την ΚΥΠΡΟ

Unknown είπε...

zinaa kapa...δεν ήξερα νάσαι καλά να την θυμάστε....την μητέρα σου

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

ΚΑΙ ΓΩ ΤΟ ΠΈΡΑΣΑ ΖΙΝΑΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΗΤΕΡΑ... ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗ ΘΥΜΑΣΑΙ...

Φεγγαρολουστη είπε...

Θα θελα να μουν σε μια γωνια να σ εβλεπα....

Άνεμος είπε...

Καημενούλα, χαχαχα. Αυτό έιναι να το τραβήξεις σε ταινία.

Και να φανταστείς ότι βλέπουμε κάτι τέτοια στις ταινίες και δε τα πιστεύουμε.

Ελπίζω οι επόμενες μέρες να είναι καλύτερες!

Φιλιά!

marianaonice είπε...

Ο νόμος του Μέρφυ!!!
Ευτυχώς τώρα όλα πέρασαν!
Χαμογέλα Ζινα!
Τα χειρότερα είναι εκείνα που δεν έρχονται ποτέ!!
:)))

Ελενα καπακιώτου είπε...

homemade ποτε δεν ξεχνιετε η μανα... σε ευχαριστω πολυ


==================================


Εύη Καφούρου μου το περασες και εσυ?? εχει χρονια?? η ειναι και σενα προσφατο?


===================================

Αχ Φεγγαρολουστη μου πλακα θα ειχε αν εισουν σε μια γωνια.... και να εβλεπες ...αλλα οχι μονο εμενα... τους νταρζαδες να εβλεπες!!!! χαχαχαχα


===================================


Άνεμε μου μα μονο ταινια?? χαχαχαχα τωρα μονο να γελαω θελω σαν το θυμαμαι.....


===================================


marianaonice μου έχεις δικαιο....


καλο βραδυ σε ολους φιλοι μου αν και αργησα να απαντησω γιατι ειχα πολλα τρεχαματα....


φιλουθκια πολλα απο κυπροοοοοοοοοο

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χαχαχαχχαχαχα
αχ βρε κοριτσακι μου να σαι καλα ξεκαρδιστηκα...
βεβαια για σενα δεν ηταν και η καλυτερη μερα...
αμα λενε πως απο το πρωι φαινεται δεν εχουν και αδικο...

αντε αλλο κακο να μη σε βρει!

φιλουθκιαααααααααα!!!
χιχι ειδες το εμαθα!!!

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

εμένα έφυγε απ' τη ζωή στα 22 μου. περάσαν 4 χρρόνια. αλλά ήταν νέα ακόμα...

Ελενα καπακιώτου είπε...

ΝΑΪΑΔΑ μου χαιρομαι που σε εκανα και γελασες... τωρα γελαω και εγω... αλλα εκεινη την ημερα δεν γελουσα!!!! χαχαχαχαχα


καλο βραδυ καλη μου ναχεις

Ελενα καπακιώτου είπε...

Εύη Καφούρου μου... ποσο λυπαμαι!!! εισουν μικρη... ηταν και η μαμα σου μικρη... μα ο πονος ηταν πολυ μεγαλος... προσπαθω να φανταστω πως ενιωσες... και τρελλενομαι!!

ομως κουραγιο καλη μου, να ζεις να την θυμασαι...


καλο βραδυ φιλη μου, και κλαη συνεχεια στα ποιηματα σου.

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

δεν φαντάζεσαι τι πέρασα zinaa μου καρκίνος στον εγκέφαλο ήταν, οπότε καταλαβαίνεις τί εικόνες έχω δει... τί εννοείς όμως κλαίη στα ποιήματά μου;φαίνεται οτι έχω περάσει άσχημα από τα γραπτά μου;

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

α, τώρα κατάλαβα καλή συνέχεια ήθελες να πεις... και γράφτηκε ανάποδα... τέλως πάντων... Αθήνα έρχεσαι καθόλου; είσαι πολύ αξιόλογο άτομο... στείλε μου κανένα email να μιλάμε και να ανταλάξουμε τηλέφωνα αν θες...
evikaf@hotmail.θα χαρώ να σε γνωρίσω και πέρα από το blog

Μαργαρίτα είπε...

Απόψε έχω μια πανσέληνο φυλαγμένη για σένα!!!

Είδες, δε σε ξέχασα!!!

:)) γλυκιά καληνύχτα ***

Ελενα καπακιώτου είπε...

Εύη Καφούρου αυριο με το καλο θα σου στηλω ιμειλ, νασαι καλα καλη μου τα λεμε....

Γιάννης Παππάς είπε...

Ζωή σε σένα και να θυμάσαι κι ο πατέρας μου και η μάνα σου είναι ζωντανοί να περνάς καλά για να είναι και η μάνα σου χαρούμενη

καλη σου μέρα

Ελενα καπακιώτου είπε...

Γιάννη Παππά... σε ευχαριστω πολυ!!

suncitizen είπε...

Εγώ βλέπω μια πολύ παραγωγική μέρα...

ΛΕΩΝ είπε...

Κορίτσι πέρασα να σου ευχηθώ Καλό Πάσχα! όλα καλά?

Ελενα καπακιώτου είπε...

ΛΕΩΝ καλα εκανες...... καλο πασχα και απο μενα αγορι!!

ολα καλα λεω εσυ?

Ελενα καπακιώτου είπε...

suncitizen και εγω το ιδιο βλεπω... καλη Ανασταση