καλως ηρθατε...

καλως    ηρθατε...
κανετε κλικ πανω στο μπλε αστερακι...

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ελενα καπακιώτου zinaa kapa Φεγγάρι μου!!!!




Φεγγάρι μου κράτησε μου απόψε συντροφιά
τύλιξε με στην αγκαλιά σου
σφίξε με δυνατά στα χεριά σου
και άφησε με μαζί σου μέχρι να ξημερώσει.



Μην με αφήσεις λεπτό μόνη…
εχω ανάγκη μια αγκαλιά…
εχω ανάγκη να κλάψω στα δικά σου χεριά,
να καταφέρω να ξεφορτίσω την ψυχη μου…
νιώθω τόσο μόνη… και ας εχω τόσους δίπλα μου,
νιώθω ακόμη αποκομμένη και από μένα,



κουράστηκα πια να με χάνω,
να με βρίσκω και ξανά όλα από την αρχή,
βαρέθηκα να πηγαίνω κόντρα με μένα,
ναι!!! Κόντρα με μένα,
με τον ίδιο μου τον εαυτό.



Δεν με καταλαμβαίνω..
αν και μιλούμε την ίδια γλώσσα…
δεν καταλαβαινόμαστε.
Εγώ μιλώ την λογική…. Έτσι έμαθα,
και όμως η ψυχη μου δεν μαθαίνει,
θέλει να μιλαει με τα ΛΟΓΙΑ ΨΥΧΗΣ…
Άκρη δεν βρίσκουμε!!!
Ελληνική γλώσσα
και όμως είναι ακαταλαβίστικα όλα όσα λέμε.




Η λογική στα δικά της θέλω…
και η ψυχη στα δικά της απωθημένα
και όμως αυτές οι δυο ζουν στο ίδιο σώμα…
στο σώμα μου!!!
Ρήμαξαν εμένα…σκότωσαν τον αετό μου…
αυτόν που από μικρή ζωγράφισα κάποτε
στον τοίχο της γειτονιάς μου

είχα πετάξει πολύ ψηλά, μα πάρα πολύ ψηλά…
μέχρι που οι φτερούγες μου πάγωσαν!
Άρχισα να χάνω το ύψος μου
και να πετώ όλο και πιο χαμηλά… μέχρι που έπεσα!
Κάποιοι προσπάθησαν να με βοηθήσουν
ενώ άλλοι με κοιτούσαν περίεργα, μα αλίμονο!!!
Αυτοί που δήθεν βοηθούσαν
έτρεξαν να ανάψουν φωτιά για να με ζεστάνουν…


Η φωτιά μεγάλωσε…
όλοι έφυγαν και τα φτερά μου τα έκαψαν!
Με κοίταξα… και δάκρυσα…
γύρω μου δεν υπήρχε κανείς…
Έκλαψα… έγειρα το κεφάλι
και το φεγγάρι με έσφιξε πιο πολύ
στην αγκαλιά του, τότε του ψιθύρισα…



- Φεγγάρι μου…. Απόψε που είναι πανσέληνος,
βοήθησε την ψυχη μου να μην θυμάται,
να μην ποναει στις θυμίσεις του παρελθόντος…
να παψω πια να με χάνω και να χάνομαι όταν με ξαναβρίσκω


.
Θέλω να σταματήσουν οι σιωπηλές κραυγές μου…
ίσως καταφέρω να ξεφύγω από τους εφιάλτες μου…
αυτούς τους εφιάλτες που από μικρό κοριτσάκι



τους κουβαλώ στην ψυχη μου,
που δεν αφήνουν την ψυχη μου να ηρεμήσει..
είναι κατάρα!!!!
zinaa kapa



7 σχόλια:

Διαβάτης είπε...

Ζήνα , καλή χρονιά κοπέλα μου .
Να έρχεσαι στο Οδεύοντας , μου δίνεις χαρά !
Εύχομαι ό,τι καλύτερο σε σένα και στους ανθρώπους που αγαπάς.

Την αγάπη μου.

zeidoron dtsoukas είπε...

Πολύ χαίρομαι που ξαναβρισκόμαστε στο διαδίκτυο!Να είσαι καλά αγαπητή Ζίνα!

Ελενα καπακιώτου είπε...

Διαβάτης μου
παντα περναω
απλως δεν αφηνω σχολιο
τις περισσοτερες φορες!!!
νασαι παντα καλα!!!!

Ελενα καπακιώτου είπε...

Ζείδωρον μου νασαι παντα καλα!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλημέρα Ζήνα!!!!
Όλοι μας πιστεύω παλεύουμε με τις δύο φωνές που κατοικούν στο σώμα μας εκείνη της λογικής και εκείνη του συναισθήματος που μονίμως έρχονται σε σύγκρουση!!!
Τελικά μάλλον τις περισσότερες φορές το συναίσθημα υπερνικά την λογική.
Το πρόβλημα δημιουργήτε όταν πληγωνόμαστε!!!

Ελενα καπακιώτου είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ μου ποσο δικαιο εχεις!!!
νασαι καλα...
καλο βραδυ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.