καλως ηρθατε...

καλως    ηρθατε...
κανετε κλικ πανω στο μπλε αστερακι...

Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Ελενα καπακιώτου zinaa kapa Θέλω να δραπετεύσω….




Θέλω να δραπετεύσω….
Θέλω να βγω από αυτό το τοίχος που έχτισε η ψυχη μου
Της είπα πόσο κουρασμένη
και απογοητευμένη είμαι απ την ζωή.....
πληγωμένη…. με μια ψυχή να αιμορραγεί....
πόσο αποκομμένη είμαι απ

πληγωμένη…. με μια ψυχή να αιμορραγεί....
πόσο αποκομμένη είμαι απ όλους και απ όλα...... 
ότι θέλω να φύγει απ την ζωή μου.
Να βγω έξω... να αναπνεύσω καθαρό αέρα…

Να βγω έξω... να αναπνεύσω καθαρό αέρα…

Η μοναξιά μου βούρκωσε, μου έδωσε το χέρι…
το κράτησε σφικτά στο δικό της 
έβαλε την ανάσα της κοντά μου, δίνοντας μου πνοή,
ανάσα ζωής.....  με ένα μόνο φύσημα της,
λόγια συμπαράστασης,
λόγια που μου απάλυναν τις πληγές μου.
Και εγώ έγινα και πάλι  αιχμάλωτη στα χέρια της… 
Και για ακόμη μια φορά
δεν κατάφερα να δραπετεύσω,
ανακάλυψα, και πάλι τον εαυτό μου μόνο,
σε πυρωμένη φωτιά, 
εγώ και η…… μοναξιά μου!!!



Βαρέθηκα την μοναξιά, 
της το είπα κατάμουτρα ψες…. 









Μετά με πήρε στην αγκαλιά της.. με έσφιξε τόσο δυνατά…
μέχρι που μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός ανακούφισης..





Αυτή που με έμαθε να με αγκαλιάζει
 με ένα μοναδικό, ξεχωριστό δικό της τρόπο!!!




6 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Είναι η αναπόφευκτη σύγκρουση δύο Γυναικών...

ΕΣΥ
η Μοναξιά..


η ΥΠΕΡβαση επέρχεται όταν Ερωτευτείς αυτο που σε ποναει...
τότε γλυκαίνει η πληγη και η αιμορραγία γίνεται καθαρή βροχή να ξεπλύνει Φόβους και Άρνηση...



ΦΙΛΙ..... από μία Γυναίκα που έμαθε να ερωτευεται η Μοναξιά της.....

Ελενα καπακιώτου είπε...

καλημερα ~reflection~ μου

με τα λογια σου σχηματησες
μια διαδρομη της ζωης σου..
και παραλληλα
εδωσες δυναμη με την βροχη
που ξεπλενει τους φοβους
και την αρνηση...

νασαι καλα...
παντα καλα,
θα περασω και εγω
απο το δικο σου μπλοκ
να πω μια καλημερα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

perlovga είπε...

Μοναξιά Δασκάλα με τους μαθητές σου...
πότε θα περάσουμε την τάξη...;

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας και καλό καλοκαίρι. Γιατί όταν ένας άντρας εκφράζει σε μια γυναίκα, πως την ξεχωρίζει ανάμεσα στις άλλες, εκείνη του λέει: μην εξαρτάσαι από ένα άτομο. Ή: ήθελες απλά να πιαστείς από κάπου. Γιατί αυτός ο κυνισμός? Δεν καταλαβαίνουν οι γυναίκες που το κάνουν αυτό, πως στιγματίζουν αρνητικά, την εικόνα τους?

Blogger είπε...

If you're attempting to lose pounds then you certainly have to try this totally brand new personalized keto diet.

To create this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and top chefs joined together to develop keto meal plans that are efficient, suitable, cost-efficient, and satisfying.

Since their first launch in 2019, hundreds of individuals have already remodeled their figure and well-being with the benefits a smart keto diet can give.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones offered by the keto diet.